מבנה המגורים ברחוב שלמה המלך ת"א הוא מבנה קיים אשר בוצעה עליו תוספת במסגרת תמ"א 38.
היות ואזור בו נמצא הבניין נכלל בתוך אזור ההכרזה ברובע 3-4. קיימות עליו הגבלות תכנוניות ועיצוביות. במסגרת הפרויקט בוצעה תוספת של קומה וחצי מעל המבנה הקיים. בוצעה תוספת מעלית, חדרים מחוזקים ,תוספת מרפסות בעורף הבניין וחיזוק הבניין כחלק מדרישות התמ"אכנגד רעידות אדמה דבר שיצר שינוי מרענן וחדשני לבניין. בנוסף פיתוח השטח בבניין חודש כמו כן לובי הבניין וחדר המדרגות כאשר מחסנים בקומת המרתף קיבלו שימוש חורד לשימוש משרדי.